Posts in German/Blogbeiträge auf Deutsch

Dear all

After practicing yoga a lot abroad and spending time with many international Yogis it felt natural to me to keep this homepage in English. However my mother tongue is German and currently I am mostly teaching in German – thus I decided to start writing my blog posts in German.

So don’t be surprised and remember, you can always contact me and ask for translation or help in English.

––

Liebe alle,

nachdem ich Yoga viel im Ausland praktiziert und mit vielen internationalen Yogis Zeit verbracht habe, fühlte es sich ganz natürlich an, auch diese Seite auf Englisch zu betreiben. Jedoch ist meine Muttersprache Deutsch und derzeit unterrichte ich meist auf Deutsch, deshalb habe ich mich dazu entschlossen, meine Blogbeiträge in Zukunft nicht mehr auf Englisch zu schreiben.

Sat Nam